ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

دلم به حال آدم هایی که بلد نیستند مهربانی کنند یا نمی خواهند ، می سوزد . آدم هایی که در بخشش مهر و محبت ، خساست به خرج می دهند . همان هایی که دوست دارند بهترین ها فقط برای خودشان باشد . همان آدم هایی که حاضرند شخصیت دوستانشان را خراب کنند تا خودشان خوب و برتر محسوب شوند . کسانی که لبخندشان تصنعی است . حسادت می کنند . این آدم ها ، هیچ وقت دوست خوبی پیدا نمی کنند . من چند تا از این آدم های طفلکی را می شناسم ؛ خسیس هستند در مهربانی کردن ! این آدم ها را که می بینم دعا می کنم من هیچ وقت جزو این دسته نشوم . همیشه از خدا می خواهم جزو آدم های مهربان باشم ؛ از همان هایی که واقعا و از ته دل خوبی می کنند نه الکی . از همان هایی که دوست دارند انرژی مثبتشان به همه منتقل شود . یکی از نعمت های بزرگ همین است . بلد باشیم چطوری " خوب و مهربان " باشیم !
  • ۹۴/۰۷/۰۶
  • نعیمه :)

نظرات (۲)

زیاد هم به مردم مهربونی کنی و باهاشون راه بیای، سوار آدم مشن.
پاسخ:
به قول رامبد جوان ، باید مدیریت بشه . نه اینقدر بدون حساب کتاب خوبی کنی که ازت سوء استفاده کنند و نه اینقدر بدی که همه ازت فرار کنند !
مهر و مهربانی هم بستگی به موقعیت داره باید طرف رو سنجید بعد
پاسخ:
بعله ! اینم هست ... .
سارا من خیلی وقت ها خوبی که می کردم بعد پشیمون می شدم چون حس می کردم طرف نفهمیده یا خودش رو به نفهمی زده یا وقتی با بدی جوابم رو می داد ؛ تصمیم می گرفتم دیگه خوبی نکنم !!! اما یه بار یه حدیثی از امام هادی فکر کنم خوندم که گفته بودم وقتی خوبی می کنید به این توجه نکنید که دارین به طرف خوبی میکنید ؛ در حقیقت دارین به خودتون خوبی می کنید . خیلی جمله ی قشنگیه . این طوری به قضیه نگاه کنیم ؛ هیچ وقت انتظار تشکر رو از طرف مقابلمون نخواهیم داشت .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی