ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

حقمه!

تا قبل از اینکه کتاب " چگونه به فرزندان خود آموزش ندهیم! " را بخوانم، فکر می کردم گندترین اخلاق من این است که همیشه سعی کرده ام از حقم دفاع کنم. نه تنها از حق خودم بلکه حق دیگران هم دفاع کنم. یک بار هم اینجا نوشتم که بعد از این سکوت خواهم کرد و بی خیال حقم خواهم شد. اما وقتی این کتاب را خواندم فهمیدم مثبت ترین صفت و ویژگی یک فرد همین است. اینکه جرئت دفاع از خودش را داشته باشد! خیلی هم تشویق کرده بود که پدر و مادرها نباید با رفتارشان این حق را از بچه ها بگیرند. اینکه یکهو یکی از ویژگی های بد ِ آدم، به بهترین ویژگی تبدیل بشه خیلی خوبه و خوشحال کننده. به خودم امیدوار شدم. بی خیال نظر بقیه. من همچنان از حق خودم در هر شرایطی دفاع خواهم کرد!

  • ۹۴/۰۹/۱۸
  • نعیمه :)

نظرات (۱)

  • فاطمه قانعی
  • بحث دفاع کردن از حق خودم که میشه...یاد یه داستان فان میفتم:))حق گرفتنیه...نه دادنی...
    پاسخ:
    داستانت رو به ما هم بگو بخندیم! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی