ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

همیشه دلم می خواسته در این دنیا یک چیزی باشد که همه با دیدنش یاد ِ من بیفتند. مثلا با دیدن گل نرگس بگویند: " ئه، گل نرگس! نعیمه عاشق گل نرگسه! " قبل از اینکه اینستاگرام باشد گمان می کردم هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که من را یاد کسی بیندازد. نه رنگی نه گلی و نه خاطره ای! اما از وقتی اینستاگرام نصب کرده ام، گهگاه آدم هایی پیدا می شوند که اسم من را زیر عکسی تگ می کنند و ذره ذره امید و انگیزه و شادی به وجود من تزریق می کنند. هر جا نشانه ای از کتاب باشد، یک نفر یاد من می افتد! دیروز یکی از دوستان ِ خیلی خیلی دورم، زیر عکس فراخوان یک انتشاراتی اسم من را تگ کرده بود؛ نمی توانستید میزان خوشحالی و ذوق من را اندازه بگیرید. همه ی این ها یعنی من کم کم دارم به چیزی که می خواهم می رسم.
  • ۹۴/۱۰/۱۶
  • نعیمه :)

نظرات (۱)

الاغ D: برا نیلرام رفتم از این حیوونایی که سوارش میشن تاب تابیه از اونا بخرم آقاهه الاغ آورد خندیدم گفتم جا نعیمه خالی , یاد تو میفتم بدجور D:
پاسخ:
خیلی بیشعوری سارا! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی