ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

دوست

چند روز پیش سارا وسط مشکلات و غم های دلش، برایم نوشت: " نعیمه تو از دستم ناراحتی آره؟! تو رو خدا حلالم کن. من همیشه برات انرژی منفی دادم. "
لبخند زدم و نوشتم: " من الان به هیچ وجه ازت ناراحت نیستم. اما وقتی که حال دلت خوب شد و دیگه سراغی از من نگرفتی، وقتی که خوشی هات رو به اندازه ی غم هات با من تقسیم نکردی، اون موقع مطمئن باش از دستت ناراحت میشم. "
  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • نعیمه :)

نظرات (۲)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    پاسخ:
    :)
    داشتن دوستی که بشه بهش اعتماد کرد بشه باهاش حرف زد و سبک شد بهترین بهترین حسه ولی خب نامردیه دیگه فقط غم و غصه ش باشه :/
    پاسخ:
    بعضی از دوست های من اینطورین متاسفانه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی