ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

کودکی کنیم !

کفش های کوچولوی قرمز پوشیده بود با یک شلوارک ! یک قدم برمی داشت و بعد به پدر و مادرش نگاه می کرد و می خندید . دوباره یک قدم برمی داشت و قاه قاه می خندید ! با دقت به قدم های خودش نگاه می کرد . چشم هایش از خوشحالی برق می زد !

وقتی من داشتم دنبال یک دلخوشی ِ بزرگ در زندگی ام می گشتم که احساس خوشبختی کنم ، دختر کوچولو از راه رفتنش لذت می برد !!!

  • ۹۴/۰۵/۱۷
  • نعیمه :)

نظرات (۳)

چه قدر خوب...
دلخوشی های کوچیک... :)
پاسخ:
بچه ها با هر چیز کوچکی هم خوشحال میشن ... اما ما بزرگترها همش دنبال دلخوشی ها و خوشبختی های بزرگ هستیم !
دارم فکر می کنم چیکار کنم ذوق کنم :/ 
پاسخ:
از بچه ها باید یاد بگیریم سارا !
ای جانم :)
چقدر قشنگ.
پاسخ:
^-^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی