ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

وقتی خرداد هر روز دو تا دو تا امتحان می دادم و شب ها با استرس می خوابیدم و با اضطراب بیدار می شدم ؛ به خودم امید می دادم : " صبر کن ! تموم میشه فقط چهار تا امتحان مونده ... فقط سه تا ... و ... ! " یک کاغذ هم کنار جزوه هایم می گذاشتم و کارهایی که دوست داشتم تعطیلات انجام دهم می نوشتم : " درست کردن دستبندهای رنگی رنگی ، نوشتن داستان ، تبریز گردی ، ثبت نام برای کلاس های ایروبیک و آموزش خوش نویسی با خودکار ، آموزش ویترای ، آموزش فتوشاپ و ... . "
خیلی هم سرخوش بودم که پایان تعطیلات به یک فرد متخصص در هر نوع زمینه ی کاری تبدیل خواهم شد !!
تعطیلات تمام شد و من نصف کارهای مورد علاقه ام را به دلیل تنبلی انجام ندادم .
اگر بچه مدرسه ای بودم و معلم روز اول مدرسه می پرسید : " تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟ "
می نوشتم : " خوابیدم - خوردم - خواندم ... . خوابیدم - خوردم - خواندم ... . خوابیدم - خوردم - خواندم و ... . "
دلم را فقط به بخش ِ " خواندن " خوش کرده ام . تا حدودی تنها کار مفیدی که انجام دادم کتاب خواندن بود و بس !!
  • ۹۴/۰۶/۲۶
  • نعیمه :)

نظرات (۲)

خواندن خیییلی هم مفید بوده 🌹
پاسخ:
بله!
ME TOO
)):
پاسخ:
هیییییی ! :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی