ترنم شیدایی

پنجره تاریکی ...

ترنم شیدایی ...

رهایی از تنهایی ...

اینستاگرامم : n.naeime

n.naeime@outlook.com

الااااغ!

از کلمات عزیزم و معادل آن عجیجم، از جوجو، عشقم، گلم، نازنینم، نفسم و کلماتی از این دست متنفرم. نمی توانم از این کلمات به راحتی در مکالمات روزانه ام استفاده کنم و دائم به اطرافیانم بگویم" عزیزم یا گلم! " البته یک اخلاق گندی هم دارم که گاهی دردسرساز هم شده. من " الاغ " را از همه ی این کلمات بهتر و محبت آمیزتر می بینم! اینقدری که وقتی از بچه ای خوشم می آید ناخودآگاه می گویم: " سلام الاغ... تو الاغ منی! " و مادر بچه نگاه غضبناک و چپ چپش را به من می دوزد و باید یک ساعت فلسفه ببافم که: " ببخشید من به جای عجیجم همیشه از الاغ استفاده می کنم. "

  • ۹۴/۱۰/۱۵
  • نعیمه :)

نظرات (۳)

  • آبجی خانوم
  • :|
    پاسخ:
    :O
  • شیکسون (^_^)
  • بهت حق میدم :))
    البته به الاغ نه خخخ
    اون اولیا بله بله موافقم 
    الاغم چیکار کنیم دوست میداری دیگه ,  مثل بستنی برا من ,تو خیلی بستنی هستی میفهمی ؟ :))
    پاسخ:
    باعث افتخارمونه بستنی شما باشیم! :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی